Ett Öckerö för alla – inte bara för några få

Vänsterpartiet Öckerö har förslagen för en kommun för alla, inte bara några få. Vi är garanten för en välfärd att lita på och en levande skärgårdskommun utan att äventyra miljön på våra öar.

I vårt kommunpolitiska program kan du läsa våra konkreta förslag för ett Öckerö för alla, inte bara för några få. Ladda ner programmet här.

Det är dags att ta ojämlikheten på allvar. I dag drar de rikaste ifrån alla oss andra. Men regeringen har inga förslag som rår på orättvisorna. Det är därför politiken behöver en stark vänster, som står för sina ideal. Vi vill ha ett samhälle där alla räknas och en politik som gör det bättre för vanligt folk. Om vi går ihop och arbetar tillsammans kan vi förändra verkligheten. Det vet vi. Vi har gjort det många gånger förr. Tro inte på politikerklyschor om att ingenting går att förändra och att allt är förutbestämt. Politik är inget sällskapsspel. Vi står inför ett vägval.

Nu behövs ditt stöd för att förändra. Rösta med Vänsterpartiet den 9 september.